تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

LanHelper یک نرم افزار مدیریت شبکه پیشرفته برای ویندوز سرورها و ایستگاه های کاری می باشد، که با ابزارهای مدیریتی NT و قابلیتهای مونیتورینگ (دیده بانی) LAN سازگار و یکپارچه می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از واسط گرافیکی بهینه سازی شده برای کاربر، این امکان را برای مدیران شبکه فراهم می ‌آورد تا تعداد زیادی کامپیوتر مختلف را از راه دور  و بصورت همزمان با سرعت بالا مدیریت نمایند. گزارشات جزئی و وقیق نیز به منظور کمک به مدیران شبکه برای یافتن و حل سریع مشکلات شبکه توسط برنامه ارائه می شوند. بدون نیاز به نصب هرگونه برنامه جانبی سرور، می توانید مدیریت شبکه را با استفاده از ابزارهای کاربردی مدیریتی NT نرم افزار LanHelper، و دیگر نرم ابزارهای ارائه شده توسط آن آسانتر از همیشه تجربه نمایید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار LanHelper  :

* ارائه اسکنر آی پی و LAN برای سرعت بالای اسکن و جمع آوری سریع اطلاعات ماشین، ومدیریت سده دیتای ماشین توسط XML  وقابلیتهای گروهی
* شناسایی وضعیت کامپیوترها و یافتن کامپیوترهای آفلاین و آنلاین
* بروزرسانی خودکار آی پی یا نام در صورت نیاز برای تغییر
* کنترل و مشاهده سرورها و ایستگاههای کاری موجود برروی شبکه LAN/WAN شما
* اعلان هشدار بلافاصله نرم افزار درصورت شناسایی نقصان یا مشکل ویا انجام عملیاتهای خودکار Wake-On-LAN یا خاموش کردن
* قابلیت Wake-On-LAN برای فرستادن فرمان به رایانه های راه دور به منظور روشن نمودن آسان رایانه های موجود در سایر اتاقها یا دفاتر
* پشتیبانی از زمانبندی و ارائه سرویسهای مختلف
* قابلیت خاموش یا رستارت نمودن تعدادزیادی از کامپیوترهای موجود برروی LAN با سرعت بالا و بصورت زمان بندی شده
* مدیریت کاربر با روش های مختلف و سریع مدیریتی
* مدیریت گروه ها با روشهای دسته ای و سریع مدیریتی
* مجبور نمودن کامپیوتر راه دور برای اجرای فرمان، اجرای برنامه ویا بازنمودن فایلهای دیگر
* قابلیت LanHelper Integrated Command که بصورت ویژه برای اجرای فرمان ازراه دور طراحی شده که امکان عملکردهای مفید مختلف مدیریتی مانند خاموش نمودن، قفل کردن صفحه کلید، جمع آوری اطلاعات نرم افزارها وسخت افزارهای نصب شده
* قابلیت گرفتن عکس از صفحه نمایش ویا متوقف نمودن پردازه در بازه های زمانی منظم
* مدیریت خدمات با روش های دسته ای موجود و مدیریتی سریع
* مدیریت باز نمودن فایلها
* مدیریت بخش ها
* قابلیت ارسال پیام های متنی به کابران دیگر با ارائه روش های ارسال دسته جمعی فراوان
* شناساگر فروشنده کارت واسط شبکه
* گزارش های بلافاصله برای اکثر عملیات ها، ایده آل برای مدیران LAN به منظورشناسایی و یافتن راه حل مشکلات شبکه
* عدم نیاز به هیچ برنامه جانبی سرور برروی کامپیوترهای راه دور

و…


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزارهای شبکه , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

امروز مراقبت از کاربران مراکز عمومی، دانش آموزان مدارس یا کارمندان و کنترل آنها به یکی از موارد ثابت تبدیل شده است. این کار به دلایل مختلفی صورت می گیرد که یکی از مهمترین دلایل این کار می توان جلوگیری از انجام کارهای شخصی در اداره یا مراکز عمومی همچون داشنگاه ها، مدارس یا کتابخانه ها عنوان گردد.
از آنجا که امروز بیشتر مراکز به شبکه اینترنت نیز دسترسی دارند به همین جهت کنترل کارمندان جهت جلوگیری برای انجام کارهای خارج از وظایف کاری و ... نیز بسیار مشکل تر گشته است.
جهت کنترل سیستم های تحت شبکه نرم افزار های متنوعی موجود است، نرم افزار Secure Office نیز نام برنامه ای است که به وسیله ی ابزار موجود در آن می توان بر تمامی امور انجام شده در یک سیستم تحت شبکه نظارت داشت.
با استفاده از این نرم افزار مدیر شبکه قادر خواهد بود تا آدرس های ورودی در مرورگر کاربران و مسیرهای طی شده در سیستم توسط کاربران را مشاهده نماید و همچنین مدیر شبکه قادر خواهد بود تا از صفحه نمایش سیستم مورد نظر تصویر برداری نماید و از برنامه های در حال اجرا در محیط ویندوز و ... با خبر گردد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Secure Office:
- امکان کنترل کامل سیستم های تحت شبکه
- نصب آسان و سازگاری کامل با شبکه های محلی (LAN)
- ارائه گزارشات از فعالیت های مختلف سیستم ها
- قابلیت عکسبرداری از صفحه نمایش سیستم های تحت شبکه
- ارائه لیست کامل نرم افزار های اجرا شده توسط کاربران شبکه
- ثبت کلیه سایت های بازدید شده توسط کاربران
- حجم کم نرم افزار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزارهای شبکه , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

نرم افزار USB over Netword جهت به اشتراک گذاشتن و دسترسی  قطعات یو اس بی در یک شبکه و یا اینترنت به کار می رود. شما قادر یک درایو یو اس بی را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید و همانند یک درایو معمولی که در کامپیوترتان اضافه می گردد از آن به سادگی استفاده نمایید. در ضمن اضافه نمودن چنین قابلیتی به نرم افزار به راحتی انجام می گردد.

مشکل:
معمولا هنگامی که شما یک قطعه یو اس بی مثل اسکنر و یا فلش مموری را به کامپیوتر متصل می کنید، آن قطعه فقط برای کامپیوتری که به آن متصل است قابل دسترس می باشد. و اگر شخصی با استفاده از کامپیوتر دیگری بخواهد به آن قطعه یو اس بی متصل شود امکانش نخواهد بود که این خود یک مشکل اساسی است.

راه حل معمولی:

۱) شما می توانید قطعه یو اس بی را از کامپیوتر خود جدا کرده و آنرا به کاربر دیگری جهت استفاده بدهید.
عیب: بسته به شرایط مختلف همیشه امکان دادن قطعه یو اس بی به اشخاص دیگر وجود ندارد حتی اگر برای زمانی کوتاهی باشد.

۲) شما می توانید به کاربران دیگر اجازه دهید تا بر روی کامپیوتر شخصی شما با قطعه یو اس بی مورد نظر کار کند.
عیب: همیشه امکان اینکه به شخص دیگری اجازه کار بر روی کامپیوتر شخصیتان را بدهید وجود ندارد، مخصوصا اگر شخص دیگر در اتاق، دفتر، شهر و یا کشور دیگری باشد.

۳) شما می توانید یک عدد قطعه یو اس بی کاملا مشابه مال خودتان برای کاربر دیگر خریداری نمایید.
عیب: قطعه کاملا مشابه یو اس بی ممکن است قابل خرید باشد ولی بستگی به قیمت قطعه و همچنین تعداد آن نیز دارد که شاید بصرفه نباشد.

راه حل شرکت:

شرکت فبیولا تک یک راه حل عالی برای رفع این مشکل تهیه نموده است، در این روش فوق العاده ما یک یو اس بی بر روی شبکه ساخته ایم که ما را قادر می سازد تا یک قطعه یو اس بی را بر روی شبکه محلی و یا اینترنت به اشتراک بگذاریم.

تمام کاری که لازم است شما انجام دهید این است که قطعه یو اس بی را بر روی سرور شبکه در کامپیوتری که قطعه یو اس بی مستقیما به آن متصل می باشد نصب نمایید. همپنین نرم افزار کاربری شبکه که دیگران را قادر به دسترسی به منابع یو اس بی می سازد نیز باید بر روی کامپیوتر هایی که شما خواهان اتصال آنها به قطعات از روی شبکه هستید، نصب گردد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزارهای شبکه , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

مدیریت بر شبکه های کامیپوتری امروزه توسط نرم افزارهای مختلف مدیریت شبکه به راحتی امکان پذیر می باشد. البته استفاده از نرم افزارهای مدیریتی شبکه می بایست توسط کاربرانی صورت گیرد که در زمینه مدیریت و نگهداری از یک شبکه کامپیوتری دارای تخصص و تجربه می باشند اما این تخصص و تجربه در شبکه های کوچکی همچون کافی نت ها زیاد ضروری نیست . برنامه هایی که برای مدیریت در شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند هر یک از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند که یک مدیر شبکه با توجه به آشنایی به نیازهای درون شبکه تحت کنترل خود می بایست از نرم افزاری مناسب استفاده کند.

Net Control 2 Corporate نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت شبکه های کامپیوتری می باشد که به وسیله ابزارهای موجود در این نرم افزار مدیران شبکه قادر خواهند بود تا علاوه بر نظارت بر سیستم های موجود در شبکه کنترل کامل آن ها را نیز به دست بگیرند.در این نرم افزار ویژگی های مختلفی را می توان مشاهده نمود که از میان این ویژگی های مختلف می توان به قابلیت کنترل کامل سیستم کاربران و مشاهده صفحه نمایش آن ها به همراه توانایی کنترل صفحه کلید و موس ، دارای ابزار مدیریت فایل برای مدیریت کامل بر روی فایل های موجود در سیستم های شبکه ، قابلیت مدیریت بر دسترسی به اینترنت بر روی کاربران و جلوگیری از دسترسی در صورت نیاز ، قابلیت ارسال پیغام به کاربران شبکه و گفتگو با آن ها ، توانایی ضبط تصویر از دسکتاپ کاربران و فعالیت های آن ها ، توانای قفل نمودن سیستم های کاربران ، توانایی تنظیم اعمال مدیریت برای اجرا در زمان معین از پیش تعیین شده ، قابلیت مدیریت و مشاهده همزمان چندین سیستم و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت NetSoftware می باشد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزارهای شبکه , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

NetWorx یک نرم افزار ساده و رایگان و قابل حملی است در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.

ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

ویژگی های این نرم افزار
1. طراحی ساده و مفید و نمایش عددی
2. استفاده از انواع مختلف گزارشات به انواع فرمت های فایل Excel، Ms Word و HTML
3. اجازه نظارت نزدیک در کل ارسال ها و دریافت ها
4. پشتیبانی از dial-up, ISDN, cable modems, ADSL, Ethernet cards و ...
5. افزایش توانایی دانلود مودم شما
6. اطلاع دادن به کاربر یا قطع اتوماتیک از اینترنت زمانی که فعالیت های شبکه از یک سطح خاصی فراتر رود
7. دقت اندازه گیری سرعت زمان دانلود و گزارش متوسط نرخ انتقال
8. کاملا رایگان بدون هیچ adware/spyware/malware
9. با نرم افزار NetWorx شما می توانید:
10. اطلاع یافتن و مانیتور کردن سرعت اتصال اینترنت
11. پیدا کردن و مانیتور کردن میزان مصرف ترافیک اینترنت
12. تحقیق در مورد اینکه آیا سازمان سرویس دهنده اینترنت شما به طور منصفانه پهنای باند می دهد
13. کشف یک فعالیت شبکه ای مشکوک بر روی کامپیوتر
14. انجام آزمایشات ساده شبکه مانند پینگ و ردیابی مسیر
15. اطلاع در مورد استفاده بیش از حد اینترنت خود


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: معرفی نرم افزارهای شبکه , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
از این که به وبلاگ من سر زدید خیلی خیلی ممنونم باتشکر حمیدرضاخوری